I morgon

Bekännelse
Jag har totalt havererat och djupare än någonsin dykt ner i socker och matmissbrukets förföriska hav. 
Mängden socker är dödlig och vikten har skjutit i höjden. Jag har smygätit i bilen nästan varje dag, tryckt i mig godis och kakor trots att det inte smakat gott. Gör fel val hela tiden mer eller mindre medvetet. 

Jag har krisat, livet har krisat! Dränker er inte i allt elände på en gång ni får lite pö om pö 😃.

Jag har ledsnat på mig själv och mina val. Föraktar att jag låtit det bli på detta sätt. Målet är kärlek, till mig, både till kropp och själ. Följden blir en pigg fru, mamma, vän och en levnadsglad medelålders kvinna med livet framför sig. 

Plan
Lchf en dag i taget ett kilo i taget! I morgon väger jag in mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

O jag som tyckte du såg riktigt pigg o fräsch ut idag!
Men ja OK. Nu kör vi! In i kaklet! Jag finns här o stöttar från min kant! Du kan om du vill! Tänk på alla hälsovinster!
Sen minns jag... Du sa att du skulle följa med mej till gymmet när du börjat jobba o så! Säg till när du kan o vill!! Måndagar 18:30 är det militärträning i Bergahallen oxå! Alla kan vara med! Första gången är gratis! Säg till om du vill följa med! Det är verkligen jättekul!! Puss V

2016-01-31 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0