Tid

Blir inte så mycket skrivet som jag tänkt då livet tar all tid.

 

Jag har faktiskt skött mig med maten hittills denna v och det känns bra, inte så mycket socklerabstinens som jag hade väntat mig. Lite svajig i humöret men ingen katastrof. Igår var jag och handlade och då triggades mitt ”  ngt att  äta i bilen” tänk igång. Trots att jag hade superbråttom liksom låste jag mig vid att jag var tvungen att ha något i bilen för att inte överäta när jag kom hem. Jag letade ett bra alternativ men det var svårt, tillslut hittade jag en liten påse kokosbitar och torkad mango, mango är ju sött och inte lchf men känner mig ok med valet ändå.

I morgon blir det kontrollvägning och jag hoppas verkligen på ett minus för att hålla motivationen uppe över helgen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0