Plötsligt händer det

Lyckades få upp lite bilder...

alla julklappar är klara tror jag, bara en hel del kvar att slå in. Inväntar några leveranser också. Vet ni jag har köpt 95% av alla julklappar på nätet. Så sjukt smidigt och bra. Jag tänker att det kommer en tid då jag i sakta mak svävar fram på stan från butik till butik och köper genomtänkta gåvor som blir inslagna av proffs ... men nu klick klick 👍🏽.


Jag tror att jag är en rätt lyckosam människa trots allt. Mycket elände har kommit i min väg under livet, lite förmycket kan man tycka när man tänker på det. Men så mycket fint som också finns där. Jag har VÄNNER!! Ja jag skriver det med stora bokstäver för så fantastiskt är det. Jag har en liten klutt vänner som tycker om mig precis som jag är den helt osminkade (och nu tänker jag inte på smink) jag menar total själslig nakenhet. De finns där och jag känner deras värme även om vi inte hörs varje dag. Det är en gåva för med åren har jag förstått att det finns många som inte har en endaste vän. 

Sen har jag också haft turen att hamna i sammanhang av fina människor, jag tänker kanske främst yrkesmässigt. Kollegor som man delar så stor del av sitt liv med många är de som står mig nära både gamla och nuvarande. Det är jag också tacksam för.

Mina barn, den resan var lång och svår, en prövning för kropp och själ. Men de är min största glädje, mitt allt. 

Min man. Av hänsyn skriver jag väldigt sällan om baggen och vår relation. Vi är på vårt 11:e år tillsammans. Det går upp och ner och det finns att jobba på men jag tror på oss och framtiden.

Jag tänker att ibland är det viktigt att stanna upp och bara vara nöjd, lycklig och välja det som är bra. Hjärnans kraft är stark, och vi kan i mångt och mycket styra den. Vi kan genom tanke och handling fysiskt förändra dess form. Skapa trådar, väcka nerver där det förut inget fanns, vi kan också släcka ner delar på gott och ont .

Tänk rätt, tänk positivt, och bryt ihop då och då. 😘


Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

2016-12-18 @ 22:55:55
Postat av: Anonym

❤️

2016-12-18 @ 22:55:56
Postat av: Anonym

En varm kram och många tankar inför morgondagen❤️

2016-12-20 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0