Vecka 32

Ja så var det bestämt, måndag v 32 alltså om mindre än en vecka då är det nystart.
Invägning, mätning och förebilder ska tas.
Har ett långsiktigt mål och det är att väga tvåsiffrigt nästa sommar.

Det är lite nu eller aldrig. Om jag inte vänder detta nu så känns det som att jag alltid kommer va fet. Och det vill jag inte.
Min vikt ska inte få begränsa mitt liv!

I början är det bort med godis, kakor, chips rostmackor med marmelad och mjölken i kaffet som gäller.
Sen tänker jag bli mer och mer noggrann med kosten. Ingen idiotdiet ingen svält men en stabil väg mot mindre vikt.
Ev kommer jag byta ut vissa mål mot någon form av shake.


Kommentarer
Postat av: Anonym

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻Jag tror på Dig! Varm kram Anna❤️

2016-08-03 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0