Kaos

Ja men på riktigt va sjutton är det med mig?!? Det är ju bara jag som kan ändra på min kropp och jag kan liksom inte skjuta på det mer.

Jag är så taggad varje kväll att i morgon då kör jag gärnet då gör jag kloka val, i morgon är alltid första dagen på mitt liv. Men så skiter det sig så fort jag vaknar känns det som! Det är som om jag går och väntar på något jäkla mirakel. Men det kommer inte bli något mirakel utan det är jag som måste göra det och jag måste göra det nu. Jag liksom funderar om jag kanske har något kroppsligt fel, letar ursäkter överallt. Men nej felet är i huvet och lösningen finns inom mig.

I väntan på att jag ska välja rätt väljer jag fel….hela tiden, bara socker, godis, vitt bröd osv

 

Hemma blåser förändringens vindar, idag river de ut hela pannrummet och förhoppningsvis börjar de installera vårt nya värmesystem redan i eftermiddag. Luftvattenpump ska det bli. Känns riktigt nervöst! Mycket pengar och jag känner mig osäker på hur det ska fungera. Vi är ju i och med att vi haft vedeldat vattenburet system bortskämda med att vi liksom får vattnet riktigt riktigt varmt och nu kanske det inte blir så?? Jag vet inte men annat folk har ju sånt så det borde ju funka för oss med. Ska bli skönt när det är klart bara.

Köpte en grind på facebook loppis igår så nu är vi ett kliv närmare staket också. Vi måste verkligen göra en detaljerad inköpslista och skicka iväg en beställning snart…tiden rullar på.

Altan med tak( ca 15 kvadrat)  , trappavsats ca ( 5 kvadrat), staket ca 30 m, dörr garaget,  Vindskivor huset, nya plåtar vindskivorna,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0