Shopping

Igår shoppade jag mer än jag gjort på flera år . Det var astråkigt och jobbigt! Fast jag fick en hel del fina kläder 😃 

Jag tog mid till mig ich ringde på tjänsten på familjehem men de var på möte. Provar nog idag igen . Det är sinnessjukt påfrestande att dagarna går och jag snart ska börja mitt skitjobb. Många frågar vad som är så dåligt?! Jag kan bara svara att min magkänsla min själ och karriärkvinnan i mig alla skriker nej vänd om byt gå inte dit. 

Ny frukostfavvorit fettkaffe 


Den lunchen var såå god

Annars går det inget vidare med kosten, kör varannan dag, halva dagar osv och det funkar kanske när man räknar kcal men med lchf är det döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0