Hello

Lite i ett vakuum går jag omkring, ena stunden oerhört positiv och laddad och sen helt under isen.
Jag är en analyserande typ minst sagt och jag har nog analyserat de mest troliga och även de otroliga scenarion som kan utspela sig kommande veckan. Jag har intervju måndag och tisdag.

Vikten går sådär, sköter mig skapligt men inga sensationer. Faller dit ibland men överlag äter jag lchf. 

Hösten är här, härligt tycker jag, jag gillar faktiskt alla årstider och helst skiftet mellan dem. 

Jag har färgat håret och ni vet i samma stund som jag hade i färgen typ ångrade jag mig. Alltså jag gjorde ju de där ljusa slingorna för att det skulle se mer naturligt ut och de grå skulle smälta in lite. Nu kör jag mörk kastanjmössa igen 😂




Med tussen kämpar vi på med att bli blöjfria, det är en jobbig period tycker jag men efteråt är det ju skönt😃.
Ludde är totalt vild, alltså inte lite utan totalt mellan golv och tak. Vi var på öppna förskolan i fredags och då rätt vad det är sitter han uppe på tangenterna på pianot som tjejerna spelar på😱. Han älskar att springa efter syrrorna och när de jagar honom. Ljudnivån är hög och leken intensiv, han blir tålig. Lammet är så stor och frågvis. Vi försöker att ge dem lite egentid med oss, det är svårt men vi märker hur mycket positivt det ger. Uppmärksamhetsbombning från oss och att de för en liten stund slipper slåss om uppmärksamheten. Tex slog lammet och baggen in paket häromdagen. Jag höll mig undan med de andra och de fick en fin stund 💕. 

Idag kliver vi på det hysteriska aktivitetståget som råder i samhället. Tjejerna ska varje söndag i 12 v gå på dans 😄💃💃. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet Du.. Jag tror det kommer gå superbra på Dina intervjuer. Du roddar ju ett hem med tre (!) småbarn v-a-r-j-e dag!!! Lär bli en barnlek i jämförelse att fixa intervjuerna! Vi känner inte varann men jag är obeskrivligt imponerad av Dig (och maken) som lever det liv Ni gör...och gör det med bravur. Varm kram

Svar: 💕💕
Tackan

2015-09-13 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0