😃

Det kändes som om jag fick fram vem jag är och det kändes som om de var nöjda med det. De gav en bra och realistisk bild av arbetet. Det kändes som om de " gillade" mig med. Jag var tydlig med att jag tyckte det kändes bra och ville ha jobbet.

Jag frågade mycket och det kändes som ett bra samtal. Inga konstiga frågor direkt, när intervjun var klar bad de mig skriva ner lite om hur jag upplevt mötet. Då blev jag lite ställd, fick panik då jag stavar som en kråka men körde på.

Fick ett mail lite senare på dagen att de ville ha referenser bland annat min nuvarande chef 😱 och det kändes ju lite olustigt då de ej vet att jag söker annat, men jag ringde upp chefen och sa som det var och det kändes skönt. Så nu har de fått referenser oxå, ska få besked senast slutet nästa v. Känns som en evighet . 

I morgon ny intervju 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0