Instagram

I hela mitt liv eller iallafall så länge jag kan minnas har jag skämts för hur mycket jag väger. Har alltid drömt om att väga lite och vara smal. Så sjukt det är egentligen, som om jag skulle va bättre som smal och lätt?! Strävar fortfarande neråt men av helt andra skäl, hälsa, ork och ett långt liv vill jag ha. Och självklart känns det roligare att köpa kläder om man trivs i sin kropp.
Har vägt 128 kg som mest, då höggravid och i vuxen ålder som lägst 85 kg. Allt där i mellan har varit lite av en karusell av dieter, ångest, träning, uppgivenhet och kämparvilja. 

Nu känns det som jag hittat något som passar mig, LCHF. Min målvikt är mångas mardrömsvikt men för mig är målet 88-90 kg till mina 174 cm. Målet är att må bra, orka mer och vara bekväm. Delmålet är 99 kg då bjuder jag kanske på en före och efterbild om jag har modet.



La precis ut detta på instagram och nu går jag ångest !!! Så sjukt det är. Jag ska inte radera det.

Kommentarer
Postat av: Biggie

Du är så duktig!! *applåderna rasar*

Svar: :-) tack.. Kämpar vidare
Tackan

2015-03-28 @ 15:08:44
URL: http://biggieskamp.blogg.se/
Postat av: Linda

Starkt! Inspirerande!

Svar: :-)
Tackan

2015-04-02 @ 12:07:14
URL: http://lindajsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0