!!!!!

Förbannade skitdag!!

Igår fick vi tillbaka bilen som vart på service.jätteskönt!

För att slippa större utbrott och protester fick tjejerna ha tunna strumpbyxor och prinsessklänning på sig när vi skulle åka till vårdcentral då vi fått en läkartid för Lammets ögoninflamation. Klädde även Ludde i tunna kläder då vi bara skulle åka bil och sen handla.
Vc gick bra , bakteriell infektion penicillin 7 dagar. Sätter oss i bilen åker ca 500m och pang!! Fjädern gick av och bilen okörbar. Regnet föll, tre hungriga barn nästintill sommarklädda barn , en mobil med bristfälliga funktioner ( äggbadet ni minns) och en hungrig mamma. 
Gick med alla tre till Apoteket, sen till Ica där flickorna tar varsin liten kundvagn och jag har en korg och lillebror i vagn..... Behöver jag säga att den shoppingen var liiite svettig och blev tokdyr.  Tålmodig personal och hjälpsamma kunder gjorde att jag tog mig från ingång till utgång. När jag packade varorna tog tussen ytterligare en liten vagn och fyllde den med alla påskägg och kycklingar hon kom åt!!!

In på närmaste pizzeria och där satt vi tills Baggen kom.

Väl hemma har jag ringt så vi inte får böter på bilen som står kvar i stan samt ordnat så vi får hjälp att hämta den i morgon. Har även övertalat, mutat hotat och lirkat så vi fick i lammet ögonsalvan.

Nu ska jag äta godis!





Kommentarer
Postat av: Biggie

Men usch vilken pissdag! Lider med dig. :-( Och stackars lilla Lammet!!! Det tar ont bara att se hans ögon

Svar: Ja den dagen var ingen höjdare!
Tackan

2015-03-21 @ 16:20:17
URL: http://biggieskamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0