Att falla

Alltså alla dessa återfall! Hade det varit knark hade jag dött för länge sedan. 

Det är så tragiskt att inse att jag aldrig kommer att kunna äta liiiiite socker. Jag är så beroende och missbrukar skiten så fort tillfälle ges. 

Idag är det nystart igen!!! Kokosgröt till frukost , planen är kokta ägg till lunch och kyckling med coleslaw till middag.

Vi ska ev på kalas en sväng men hey det finns ju kaffe. Lammet är dock sjuk så hon och baggen får stanna hemma. Hon har ont i halsen och ont i magen, igår 39 i feber idag 37,3 så hoppas det är på väg att gå över. Har försökt kolla i halsen och det är rött, svullet och tungan har vit beläggning men inga typiska halsflussploppar. Vi får se blir kanske en tur till doktorn om feber stiger igen.


Badade med alla själv i förrgår. Det gick över förväntan men vi var nästan själva vid sjön vilket underlättar.  

Annars rullar dagarna på och veden är kvar, huset inte målat och garage rummet saknar fortf gipsskivor. 

Jag mår rätt jobbigt rent hormonellt, gissar att det är mensdags Men osäker, äter ju minipiller nu och det går sådär. 

Det är skönt att vs två vuxna hemma men jag önskar att vi fick till lite fler stunder av vuxentid utan barn som skriker, slåss eller vill sitta i knät .

På väg hem från sjön en dag, mums .


Vi har röjt lite garderober, från 5 till 2 flyttlådor. Mycket till tippen och en del fram till användning . Detta underbara barntäcke som baggen hade som liten fick bli luddes 💙

Vi har lite planer på byte av rum, garderober osv men vi tar en sak i taget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ha alla barnen nån dag!! Efter simskolan imorgon kanske? Ca 11:30-16 annars till helgen eller nästa måndag! Sen börjar jag jobba igen. /Veronica

Svar: 💜
Tackan

2015-07-19 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0