Is

I morse körde Baggen av vägen, det var glansis och han gled in i en typ liten mur. Han klarade sig bra vilket är det viktiga men bilen är skrot. 

Tack för att ni tagit er tid att kommentera och tack för "privata" meddelanden. 
Jag har absolut inte tagit något beslut att operera mig men jag funderar mycket på vad det skulle innebära. 

Det kanske låter sjukt och konstigt men en av de sakerna som skrämmer mig är att jag skulle bli för smal. Alltså jag känner ingen identitet eller vad man ska säga i en smal 70 kg kropp. Tittat på kort och funderat och tänkt. När jag ändå mått bra i kropp och knopp så ligger vikten runt 90 kg. 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tycker nog att de kommentarer du fått är lite väl negativa.......dessutom från personer som inte gjort operation, men jag var också negativ innan jag fick all information. Jag ångrar mig inte, tycker att det är synd att jag gått i många år och haft problem :)
Kram

Svar: Information är det jag nu försöker samla, tack för det erbjudande förresten, jag kanske antar det vid ett senare tillfälle.
Det är ju också just det att trots diverse komplikationer och svårigheter så är det många som inte ångrar sig.
Fårfrun

2015-01-13 @ 20:48:58
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: alexandra

fy vad hemskt, tur att det gick bra. har hört att man måste gå ner några kilo innan man får göra den där operationen ( vet inte om det är sant). har hört både mkt negativt och bra om operationen, tror de beror mkt på vilken typ av människa du är för att de ska bli en lyckad operation. ta en sak i taget...lätt att säga...haha.. nä jag vet hur du känner dig. kram

Svar: Ja jag tror nog också resultatet delvis beror på vem och hur du är som person om man bortser från rena medicinska/kroppsliga saker.
Fårfrun

2015-01-13 @ 21:51:28
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Simply

Gud vilken tur att det gick bra!!! Det är så hemskt isiga vägar nu.

2015-01-13 @ 22:22:22
URL: http://simplysugarme.wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0