Tack



Ja kära vänner detta blir mitt sista inlägg på denna blogg. 

Livet är en resa sägs det, en resa där det går lite upp och lite ner. En resa kantad av upplevelser som både är självvalda men ibland också bara sådant som kommer i ens väg. 

Man kan också säga att livet i mycket är en kamp både i stort och smått. Jag tycker det är dags nu att få skörda frukten av allt kämpande .

Jag vet inte riktigt vart resan går, vilka jag reser med och hur lång resan är. Det jag vet är att målet är glädje, lycka och hopp. Och jag är beredd att kämpa!  Det står framtiden på biljetten. 

Tack för de här åren och jag önskar er all lycka i det ni tar er för i livet. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort lycka till med allt och tack för en fin blogg. Kram Anna❤️

2015-12-31 @ 10:03:01
Postat av: Biggie

Nä men :-/ Önskar dig all lycka. Kram

Svar: I' m back
Tackan

2016-01-08 @ 14:52:57
URL: http://biggieskamp.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Tack. Har jag dig som vän på instagram?

2016-01-09 @ 19:30:34
Postat av: Hundrafemtiotre

All respekt i världen för ditt beslut - men jösses vad jag saknar dig! ❤️ Ville bara att du skulle få veta det!

Svar: I'm back 😃
Tackan

2016-01-17 @ 20:12:00
URL: http://hundrafemtiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0