Rolig resa



23, Berätta om en rolig resa jag gjort.

Oj oj inser att de är så många och det känns ju roligt.

Indien, vilket land ?!?! Starka lukter, färger och kontraster mellan rik och fattig. Att vara kvinna och att vara vit, att inte passa in. Jag gjorde min praktik på socionomprogrammet i Indien och det var nog den resan som  lärde mig mest om mig själv. 

Thailand 💜 

Vi har gjort ett par lite längre resor till Thailand Baggen och jag, backpackat och levt för dagen. Mycket roliga saker har vi gjort och sett. Första resan var så bra, vi hade aldrig rest ihop förut och hade 5 v i i Thailand framför oss. Vi var nervösa och spända, vart skulle vi bo? Vad skulle det kosta? Vad skulle man äta och vad var man tvungen att se? Vi hade sett på Beach och drömde nog om en liknande upplevelse. Många gånger överträffade sanningen filmen 😃
Vi sov i små hyddor vissa knappt med dörr och åt ur vagnar på gatorna, vi levde.
🌴🌴☀️☀️💕💕💑💛💙💜💚❤️💗

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluggade du i Örebro? :)

Svar: Nej umeå men jag vet att många som pluggade i Örebro åkte till samma ställe
Tackan

2015-08-24 @ 11:35:59
URL: http://sockerkampen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0