Livet

Igår😱😱😱💥😱💥😱💥

Konflikter i stort sätt hela dagen. Mensig mamma tjuriga ungar! När fyraåringen sätter fart och retar den över trotsiga kan själv vill ingenting tvååringen och lillebror samtidigt skriker gråter och bajsar tre gånger på 1 timme!  

Åkte till biblioteket som de nästan rev . Sen glass på torget, ingen trillade i fontänen! Väl hemma tog vi än härlig promenad. Vi gick till ett torp där min mormors pappa föddes, tanten och farbrorn som bor där bjöd på kaffe saft och kakor. Ungarna skötte sig.





Idag handla på Willys när tjejerna på dagis, skönt tänkte jag, ack så fel jag hade. Ludde vägrade sitta i kundvagnen, jag mutade och lirkade men nej det gick inte. Han knallade omkring barfota och charmade hela sin omgivning men jäklar va jobbigt det var. 


Väl hemma slocknade han och jag målade i lite över en timme, det blir såå bra. Alltså jag kan inte sluta 😃

Sen kom pappa på oväntat besök 💜 hämtade tjejerna på dagis och de var glada att få äta mellis med morfar.

Jag har nu skrivit tre personliga brev till tre olika tjänster , ett inskickat och två ska in i morgon. Jag känner mig lättad av att faktiskt söka andra jobb. Oavsett hur det blir kommer jag inte bli långvarig där jag nu är anställd. 

Drömmer mig bort lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0