Hepp

Hmm jo jag tror det är dags nu. Gör ett försök, ett helhjärtat, varför ska jag vänta ? 
Resonerar som så att varje dag eller varje del av en dag som det går bra är bättre än att helt falla. 

Det kommer bli tufft då jag ätit sinnessjukt mycket socker sista v, typ direkt ur kolasåstuben😳😱!!!

Jag har drabbats av en extrem trötthet, alltså jag slocknar som en klubbad säl vid 18.30. Visst kunde nätterna va bättre men det är ingen stor skillnad mot tidigare som förklarar tröttheten. Kosten kanske? Eller hemska tanke, är det borrelian som är kvar? Googlade såklart och stelhet i leder och trötthet är två symptom. Jag har sista veckan haft så ont i nacke och axlar att jag tagit värktabletter varje dag😳.
Men det måste tydligen gå 6 v innan man kan ta det nödvändiga blodprovet för att se om man behöver annat penicillin .

Har en jäkla magkatarr också, jobbigt.

Nej nu får det allt bli ordning på torpet 

Kommentarer
Postat av: Maria O

Ingen av oss andra har känt något. Hon kräktes bara en gång sen dålig i magen så var nog något hon hade fått i sig. Men blir att vara hemma och slappa i dag:).

Du kan ju kolla hur separerade dina magmuskler är. Om du lägger dig på rygg som om du skulle göra en situps så tar du dina fingrar ovanför naveln och tar ett djupt andetag och håller fingrarna vid naveln och sen gör du som en situps. Hur många fingrar får du mellan dina magmuskler? Kolla det. Bra att veta. Jag tränar med Olgas bok också:).

Svar: Ska prova 😊😳
Tackan

2015-08-02 @ 13:14:07
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria O

Uha hoppas det inte är borelian igen! Håller tummarna!!

Svar: 💜
Tackan

2015-08-02 @ 13:15:15
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä usch! Hoppas det inte är borrelian!!! Försök skärpa dej med kosten o ta nån promenad om dagen så får du se om du blir piggare! Var rädd om dej nu! /veronica

Svar: 💜
Tackan

2015-08-02 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0