Dag 12 vad jag vill med min framtid

.

Stor fråga som kan besvaras på olika nivåer. Jag kör en mix.

Jag vill att framtiden ska innehålla friska och lyckliga barn med gott självförtroende. Ett lyckligt äktenskap med mycket kärlek och att vi får va friska.

Jag önskar jag får ha ett jobb jag trivs med och kollegor att längta till, ett utvecklande och givande arbete. Fem annonser ligger sparade i telefon och ansökningar ska skickas.

Jag önskar att vår ekonomi blir bättre, antagligen då vi inte har några fler föräldraledigheter framför oss. Inga miljoner men så man slipper vrida och vända på varje krona och känner en trygghet.

Jag önskar att vi tittar ut genom fönstret på våra får och några hönor. Jag vill leva närmare naturen och renare.

Och jag vill nå en målvikt och hålla den!


Kommentarer
Postat av: Maria O

Lätt som en bra framtid:)

Svar: Hoppas det
Tackan

2015-08-15 @ 10:38:37
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Biggie

Sunda mål och tankar. :-)Tapeten minns jag inte riktigt. Vi hyr ju av det lokala kommunala hyresbolaget och de hade tre olika pärmar att välja mellan. Borosan var en av dem.

Svar: 👍
Tackan

2015-08-15 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0