Shopping

Intensiv dag som började med inhandling av gymnastikskor på jula, 99kr. Tyckte de var helt ok.



Sen till en vän för en snabb kopp kaffe och lite utbyte av saker, hämtade bland annat proteinpulver som jag beställde för ett tag sen. Alltså tog smaken Rocky road, nja usch så sött och sliskigt det smakade . Ska tydligen gå att baka med och så kanske blir bra. 



Fick smaka urgott kesobröd som jag absolut ska ge mig på att baka vartefter, måste köpa kokosmjöl bara. 

Sen till ett köpcenter för att inhandla nya jeans då de jag har antingen trillar av eller är för små. Stl 46 blev det och det är 50 i de jag hade, fick på mig 44 utan problem men tyckte de satt för tight. Kul när det går åt rätt håll. 


Köpte även ett linne på hm för 49kr de fanns i massor av färger och mönster och skulle komma i fler varianter. Måste rekommendera det till oss som har lite mage man kanske vill dölja. Det hängde liksom fritt utan att fastna men samtidigt inget tält, ska fota i morgon om jag orkar.



Jag har dock jätteont i fogarna, framförallt på höger sida vilket känns såå tråkigt. Jag har sett fram emot promenader nu när värmen kommer men får nog ge mig på den punkten!

Innan jag lämnade köpcentret slank jag in på 3 och fixade en ny mobil :-) fick ett fodral till bra pris också . Smart få det är i två delar man kluckar i telefondelenIntensiv dag som började med inhandling av gymnastikskor på jula, 99kr. Tyckte de var helt ok.

Sen till en vän för en snabb kopp kaffe och lite utbyte av saker, hämtade bland annat proteinpulver som jag beställde för ett tag sen. Alltså tog smaken Rocky road, nja usch så sött och sliskigt det smakade . Ska tydligen gå att baka med och så kanske blir bra. 

Fick smaka urgott kesobröd som jag absolut ska ge mig på att baka vartefter, måste köpa kokosmjöl bara. 

Sen till ett köpcenter för att inhandla nya jeans då de jag har antingen trillar av eller är för små. Stl 46 blev det och det är 50 i de jag hade, fick på mig 44 utan problem men tyckte de satt för tight. Kul när det går åt rätt håll. 

Köpte även ett linne på hm för 49kr de fanns i massor av färger och mönster och skulle komma i fler varianter. Måste rekommendera det till oss som har lite mage man kanske vill dölja. Det hängde liksom fritt utan att fastna men samtidigt inget tält, ska fota i morgon om jag orkar.

Jag har dock jätteont i fogarna, framförallt på höger sida vilket känns såå tråkigt. Jag har sett fram emot promenader nu när värmen kommer men får nog ge mig på den punkten!

 
Sen hämtade jag kidsen och vi åt mellis ute och plockade gullvivor 



Kommentarer
Postat av: Linda

Du inspirerar :) tack!

Svar: Tack :-)
Tackan

2015-04-22 @ 09:13:02
URL: http://lindajsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0