Planering


Det är två veckor kvar till nästa mätning. 

Vill ha fina siffror både på måttband och våg. Måste skärpa till mig lite. Jag måste bli bättre på att planera. Det behövs egentligen ingen detaljplan utan mer att se till att det alltid finns en eller två färdiga måltider i frysen och att det alltid finns ägg hemma. 

Har dragit ner mycket på mejeriprodukter och känner att magen mår bra av det. Yougurt med kokoschips har liksom blivit som godis. Keso har jag ökat lite men äter sällan. 
Ost blir det bara vid omelett och när jag är supersugen kan jag ta lite ost och smör. 
Jag har ätit choklad men det känner jag att jag måste/ vill ibland . Jag funkar inte så bra med förbud.

Innan jag går och lägger mig på söndag ska jsg ha provat cykeln i 15 min

Bytte batteri i vågen och blev glad :-) nu gäller det att hålla i till måndagens vägning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0