Idag

Har skrivit upp nästan allt tog lite sallad, gurka och även lite pressgurka, tog också tre räkor och lite majonäs som jag glömde skriva upp. Är nöjd ändå att jag inte ätit godis, eller alltså mörk choklad är ju godis såklart men inte en enda smågodisbit.
På påskbordet åt jag ca 2 msk Jansson ( potatisen) och jag tog 2-4 skedar pressgurka och det är det ju socker i. 

Överlag känner jag mig rätt nöjd med det, väldigt mätt nu. 



Det blir ju lite konstigt och orelevant egentligen med kcal när lchf men ändå lite riktlinje så det inte far iväg alldeles . Jag räknar alltså inte kcal överhuvudtaget, men har denna app dom hjälp att hålla den procentuella balansen kolhydrater, fett och protein.

Lite på en höft när det gäller mängd då jag inte räknar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0