Hjärta

Idag är det lite nervöst. AnsträngningsEkg står på schemat. Man ska cykla typ så mycket och snabbt man orkar i tio minuter.  Det kommer bli en pinsam historia !

Det var en bra morgon att prova jeansen jag inte kommer i för att inte unna mig/ trösta med något onyttigt. Tada!!!


Jäklar va skönt! De gick inte bara att få upp de gick att knäppa :-) det behövde jag idag. 
Lite kvitto på att ngt faktiskt hänt med kroppen trots lite återfall och så. Denna vecka kör jag maten helt utan app, har en tanke om att mitt " räknande" inte är så bra , att det triggar. Hjärnan fixar inte att se siffror ännu tror jag .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja! Det går säkert om du ger dig fan på det!!! /Therese

Svar: Som en dans
Tackan

2015-04-08 @ 12:08:34
Postat av: Anna

Ahhh... Fasen va kul! :) Starkt jobbat!! Kram Anna

Svar: Jag blir så nyfiken vem du är ? Ngn jag känner?
:-) det är kul med kommentarer
Tackan

2015-04-08 @ 15:04:26
Postat av: Jannica Enneby

Va kul när kläderna passar :)

Svar: :-)
Tackan

2015-04-08 @ 15:47:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0