My skor

Kan inte prata i telefon längre eftersom tussen blir hysterisk om inte hon får prata!! Jo jag vet jag är vuxen och jag borde bara säga nej och lära henne att jag bestämmer men just nu funkar det inte så. 
Till saken hör att hon älskar att prata med mormor eller rättare sagt lyssna på mormor. Mormor sjunger och berättar sagor och tussen lyssnar. Oftast går hon in i hörnet i tvättrummet och sätter sig alldeles tyst. 

Kosten har varit lite katastrof denna v men men det finns tid till bättring. 

Ludde är vaken typ 23.00-04.30 varje natt!!!! Det är riktigt jobbigt, han knorrar och gråter kraken och bajsar. Jag går och lägger mig vid 20.30 för att orka och sen somnar jag även under hans vakna tid ibland liksom med honom i famnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0