1/11

Ja den första november kommer en stor förändring att ske i mitt liv. Jag har stora förhoppningar om att det ska gå bra och att jag denna gång har en enkel biljett på resan. 
Resan mot en sund kropp. 

Steg ett är att jag ska ha godislöfte fram till jul. Kanske inte låter så stort men med tanke på de enorma mängder jag mosat i mig senaste halvåret i alla fall så kommer det va tufft. 

Jag kommer också blogga lite mer igen som stöd för mg själv. Både när det gäller den fysiska och psykiska hälsan. Den senaste månaden har varit som att åka runt i en tvättmaskin. Kaoset är långt ifrån över men jag känner ett lite stabilare lugn nu. 

Det är viktigt att vända sig mot dem som ger kraft och ifrån dem som är energitjuvar. Att berätta för dem man älskar att man gör det. Att faktiskt säga " jag blev glad när du..."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt att höra. Jag hejar på dig här från andra sidan skärmen! Jag har lyckats gå ner alla ca 30 gravidkilon. Hade noll matlust i två månader. Inte ens choklad ville jag ha. Nu däremot har det spårat igen. Äter nåt varje kväll och är så galet sugen hela tiden att jag inte vet vart jag ska ta vägen....

2014-10-30 @ 11:36:09
URL: http://johannaaspelin.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag hejjar också på och skickar lite kraft (behöver behålla lite själv :) )
När du kan börja träna skulle du få mitt program som min PT gjort åt mig för det kan man göra det mesta av hemma, men jag behöver till gymmet för att få det gjort :) Jättebra för rygg och mage

2014-11-01 @ 06:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0