Krupp

Barnen är genomförkylda vilket såklart innebär nattvak med krupphostiga snoriga små krakar. 

Igår natt kunde jag inte somna om varje gång barnen vakna, det brukar annars inte vara något problem, jag låg och tänkte på Lammets första kalas.  Jag har alltså ångest inför hennes första kalas, hon fyller fyra. Den största ångesten består i svårigheten att välja vem man ska bjuda. Jag tycker det känns så hemskt att välja bort endel, så exkluderande och liksom fruktansvärt. Jag förstår ju att det hör livet till men ja svårt är det tycker jag. Liksom hur många ska man bjuda? Måste man bjuda tillbaka till de man själv blivit bjuden till? Hur gör man med syskon? 
Lammet har varit på två kalas och det har varit ca 6 barn på båda tror jag. 

Vad ska man ha för aktivitet ? Hur länge ska det hålla på? 

Ja har man inte något att oroa sig för kan man ju alltid skaffa sig problem.

Snart är han 3 månader, snart är det jul, snart ska jag börja resten av mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0