Candy

Går in på tredje dagen utan godis och kakor! Flera gånger har förbjudna föremål varit uppe och vänt vid munnen, men jag har klarat det.

Barnen är förkylda, Tussen och Lammet börjar pigga på sig och är på dagis idag. Behöver jag säga att det efter en lovvecka med snoriga ungar var rätt skönt att lämna in dem där .
Ludde är så täppt och jag kör koksalt suger och försöker ha honom upprätt men det är påfrestande. Roligt är dock att han är så med nu. Skrattar högt och jollrar, kan sitta vaken en stund i babysittern och vara nöjd. Snabbt går det. 

Jag är sliten och risig men försöker hålla humöret uppe. Längtar till våren och sommaren. Men först är det höst och vinter att ta sig igenom. Jul, dop, födelsedagar och andra trevligheter. För det är så jag måste tänka att det är roliga saker. Jag måste göra det på mitt sätt så jag och mina absolut närmaste mår bra och skita i förväntningar och krav som ej gör mig glad .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0