Internet

Alltså så jäkla störigt och irriterande!!! Vi blev lovade att internet skulle vara lagat vid 10.00 fredag... Vid 17.00 kom det igång. 
Vi bestämde att betala alla räkningar i morgon (lördag) då de ändå var sena. Och sen vid 20.00 försvinner internet igen!!!

Så trött på detta, är så beroende av internet att det är larvigt . 

Igår sov Lammet hos mormor och vi hade lite myskväll. Köpte hem Sushi och pepsi och choklad och chips. Alltså det var så gott med sushi, skulle kunna leva på det. Köpte extra mycket så lunch idag <3 sushi :-)


Tussen var så ledsen i natt kändes som om hon inte var riktigt kry och mycket riktigt vid 5 vaknade hon feberhet. Nu sover hon här bredvid mig lilla sjuklingen, hoppas det var en febertopp och att det nu går åt rätt håll. Vill ju ändå att planen med inskolning flyter på. 

Ligger och skriver i anteckningar ska se om jag kan posta detta när jag hämtar Lammet. 

Okej nu är klockan 7.30 och vi har ätit frukost. Jag saknar Lammet, jag vet att hon har det toppen bra men ändå så tyst det är. Hoppas de ringer snart. 
Tussen känns lite kryare, lite snorig men pigg.

Just det beställde ju kläder från hm, bland annat mammabyxor som var helt ok. Men när jag skulle tvätta dem såg jag att de var trasiga i bakfickan så störigt, men ringde och de skulle skicka ett par nya och passade på att beställa ett par till. 




Kommentarer
Postat av: Nilla

Älskar Sushi, hoppas jag kan äta det vartefter.

2014-03-01 @ 17:13:10
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Veronica

Sushi har jag endast smakat lite av nån gång, kanske borde prova ordentligt nån gång.

Men du. Jag saknar dej! Hoppas tussen mår bättre!

Svar: Ja vi kan sushi luncha ngn dag :-)
Fårfrun

2014-03-02 @ 12:59:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Jannica Enneby

Så sjukt jobbigt när tekniken inte funkar som den ska!!! Man är ju lite väl beroende av det nu för tiden :P Mysigt med en myskväll :)

Svar: Lite beroende hi hi sjukt beroende
Fårfrun

2014-03-02 @ 13:39:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0