Friska

Barnen är förhoppningsvis friska, vi har inte haft några tecken på snart 36 timmar. 

Hemskast med kräksjuka är ju att ta hand om alla kläder, lakan, täcken, kuddar osv. Och man måste ju liksom rensa innan maskinen, alltså ta bort alla matrester . Vi slängde ut allt i trädgården på kvällen och på morgonen hade fåglarna löst det mesta hs ha .  Alltså jag körde fem maskiner igår, tur att det var fantastiskt väder så tvätten gick att hänga ute. 


Igår var de lite sega och så men ändå ok. Vi gick ut en sväng och det var helt underbart. Krattade och rev och slet lite i rabatterna. Önskar jag tagit en förebild och efterbild. Kan i och för sig ta efterbild men utan förebild blir det inte samma sak. Men tänk er från djungel till gräsmatta!!

Jag har träningsvärk idag och fogarna var förjäkliga igår kväll men det var ju sååå roligt . Alltså jag älskar att kratta, klippa och pilla i trädgården ... Inte finlir som att rensa i rabatter utan mer röja.

Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Urs, krya!

2014-03-13 @ 18:51:55
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0