Rada

Trappen börjar ta form, jag står mest och pekar och Baggen jobbar :-) Vi flyttade en rönn från ett annat ställe i trädgården, hoppas den tar sig. Älskar rönnbär de är så fina och brukar locka många fåglar. 
Jag har varit sjukt duktig med maten sen förra måndagen. Har absolut inte bantar eller ätit för lite utan bara bytt ut chokladkakor, rostbröd med bregott ost och marmelad och glass och chips. I stället har jsg ätit äggröra och varje dag frusna bär med kesella till mellis och kvällsgott. Var på kalas i lördags och tog en bulle men hoppade över kakor och tårta. Ända missen var att jag tryckte in en kokosboll precis innan jag skulle sova i lördags bara dumt men inte hela världen. 
Det har gett fina resultat på vågen men gissar att mycket är vätska.



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad tjusigt ni gör det! Men det är ju bra ändå, det svåra är att begränsa sig och det lyckades du ju bra med :)

Svar: :-)
Fårfrun

2014-06-02 @ 15:01:59
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0