Nöjd

116,8 kg alltså ett litet plus men jag är mycket nöjd. Höll i kosten ända fram till fredag då blev det mc donalds och under helgen blev det chips, choklad och en stor glass. Men nu ska jag försöka hålla i igen till fredag. 

Har haft en härlig långhelg, lammet har klippt sig för första gången och jag ville gråta lite när lockarna föll men applåderade glatt! Hon var och är sååååå stolt!

Hon har även varit på bio första gången med mormor, tingeling och piratälvan. Det gick tydligen ok, efter en timme var hon nöjd och de gick men i alla fall ;-) sen skulle det sovas över hos mormor men då blev det lite mycket så vid nio kom hon hem. 

Idag ska jag fortsätta med bordet och stolarna.... En liten tjuvtitt

Har ätit jordgubbar oxå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0