Värme

Ännu en dag med nästintill tropisk värme. Tur att vi bor nära sjön :-) när vi kom var vi helt ensamma i över en timme, fantastisk känsla.  

Det första som hände var dock att magen sparkade bakut och jag höll bokstavligen på att skita på mig. Som tur är finns det ett dass och som tur var lydde båda barnen när jag med bestämd smått panikfylld röst sa- nu ska ni följa med på en gång annars bajsar mamma på sig!! Vi hann och det gick bra :-) ha ha men liksom skönt att vi var ensamma. 

Smörjde såklart barnen noga och i perioder fick de ha tröja på sig. Glömde dock min egen rygg!!! Har bränt mig rejält. 

Vedskjulet går framåt men det är såklart tufft med värmen. 



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Usch vad hemskt det är när det blir så där med magen! Har varit med om det några gånger själv.

Jag tror att det var du som kommenterade mina blomlådor, jag fick alla kommentarer 2 gånger och ville bara säga tack. Jag blev glad :)

Svar: Ja det var jag :-)
Fårfrun

2014-07-13 @ 09:50:17
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Obs, kommentarerna var anonyma så jag är osäker på vem som kommenterna men tänker att det kan vara du :)

2014-07-13 @ 09:50:51
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0