Mätt

Ännu en ny vecka säger vi hej till :-)
 v 36 är välkommen. 


Fogarna håller sig skapliga tycker jag men andra smärtor har dykt upp. Dels den molande mensvärken som kommer och går, onda samandragningar och att liksom snippan känns som att den ska spricka av tryck och tyng ( svårt att förklara ha ha men som en ond svullen illgul finne .

Magen känns som om den sjunkit nu tycker jag. Tog en bild i morse och tycker nog att det ser ut så också. Bjuder på mig själv, superfixad som alltid ha ha men va fan det är ju så här jag ser ut. 



Bauhaus fick ett besök av oss idag, det sista till vedskjulet är inhandlat och det skedde utan allt för stora incidenter. Sen skulle vi försöka äta något och eftersom jag också var sugen på det fick barnen bestämma och då blev det såklart Mc donalds . Jag gick för att handla och baggen väntade med ungarna i bilen med släpet. Aldrig någonsin har jag varit med om att det varit så mycket folk på en mc donalds!! 
Väl framme så beställde jag happy
Meal till ungarna och bad om den rosa lilla älvan som leksak, visst sa de och på kartongen var det älvor men i låg det bilar!! Men det blev ju också bra och uppskattat eftersom de inte visste vad de missade. Älvor och rosa och glitter står ju som bekant högt i kurs här hemma. 
Lite komiskt med tanke på nyhetsrapporter idag om upprörd mamma som blev tillfrågad vilket kön barnet hade vid köp av happy meal. 
Det jag tänker är. Varför??? Alltså varför har man inte bara en variant och låter alla få samma? Måste ju vara smidigare. 

I morgon ska vi på roadtrip!

Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Va spännande att det snart är dags :) härlig magbild. Va jag saknarmin mage nu.
Hoppas att ni fick en fin roadtrip!!!

Svar: Tack, roadtripen blev lyckad :-)
Fårfrun

2014-07-31 @ 20:35:08
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0