Datum

Vi fick datumet igår. Nu vet vi vilket datum vi får träffa lillebror. 

Det känns lite läskigt faktiskt, blev plötsligt så väldigt verkligt att han snart är här hos oss. Kändes lite praktiskt att bara ha kvar honom där inne. Men så klart är det väldigt spännande också. 

Det är en sån konstig känsla att veta att den  xx åker vi till sjukhuset och plockar ut lillebror. 

Känner mig redo och oförberedd på samma gång. Väskan halvpackad, alla kläder är i alla fall tvättade. Måste laga ett däck på vagnen bara så tror jag vi är klara sen. Nej just det en badbaljeinssts ska vi fixa också. 

I övrigt har det varit mycket bad i dagarna. Lammet är så duktig, tar riktiga armtag och simmar långa sträckor, med armpuffar såklart men ändå :-) 
Tussen är fortfarande helt orädd och bara slänger sig i, livsfarligt.

Vi har getinginvasion igen och måste ringa Anticimex idag, de har varit en gång men nu nytt bo. Min mamma är hyperalergisk annars kunde man kanske stå ut. 

Igår fick vi äntligen lite regn också :-) och åska, njöt .


Badbåten fick agera paraply!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad spännande! Jag ska nog få fram vilket datum det är ;) Kom på häromdagen att jag TOTALT glömt bort att du var och lämnade kläder hos Veronica för några månader sedan! Verkligen helt helt glömt det!!!!

Svar: Ja jag lär inte kunna vara hemlig så länge ;-)

Just det kläderna :-) hoppas något passade
Fårfrun

2014-07-30 @ 12:41:42
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0