Trött

Känner mig som en urvriden disktrasa!! Alltså så trött, vaknar kl 4 av någon sjuk anledning och vid halv fem börjar tussen böka runt och vid fem kliver jag upp!
Somnar oftast när jag läser för lammet vid halv sju sju och sover ngn timme eller två ... Eller för natten. 

Måste försöka få till barnens sömn. Steg 1 är att lägga dem senare. 
Målet är att inte lägga tussen före 18.30. Det är svårt då det blir en ond cirkel,.

Igår gjorde jag ssmbalolek biffar i svamp , banan och löksås blev såååå gott. 


Håller på att jobba på en matsedel, för hela månaden, ska bli roligt att se hur det går:-)

Just det kommer ni ihåg flaskan som exploderade?! Igår fick jag 175 kr och ett bra brev från Ica. Tummen upp på det :-)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra att du fick lite kompensation!

Usch din stackare som är så trött!
Jag är med lite trött men vi går åt rätt håll, det blir ljusare om dagarna, snart är våren här och då blir vi piggare!!

Feber väck?
Kram gumman!

Svar: Ja feber väck men undrar om jag kanske ska kolla typ blodvärde, järn och sånt känns som jag har ngn brist
Fårfrun

2014-01-23 @ 15:35:52
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0