Söndag


Somnade 18:30 igår när jag läste för lammet, vaknade till vid tio och trodde kl var sju. Kissade och la mig igen , slocknade direkt och vaknade vid fem i morse. 
Idag har det varit fullt ös hela dagen, började med att hänga upp gardiner i köket som jag hitta i ett skåp. 




Lammet trodde inte att hon syntes :-)
Baggen tyckte fint och jag kan väl vänja mig . 

Sen blev det pulkapromenad för att köpa ägg och sen inomhuslek.

Tömde kökssoffan som då förvandlades till en koja, lammet och tussen hade så kul. Hittade mormors gamla kaffekvarn och lammet fick mala små knäckebrödbitar :-) hon tyckte det var lika roligt som jag tyckte som liten. 






För att vara snäll köpte jag en chokladkaka till baggen igår . Han åt upp allt utom 8 rutor (200grsms) de 8 rutorna åt jag idag efter promenaden. Det var ju dumt men gjort är gjort. Jag kör på med mina 3 godisfria månader i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det är bra att du fortsätter med dina godisfria månader, även om det inte blir helt felfritt så är det bra! Jag gillar din mathörna där, fönstret är ju fint. Jag skulle vilja ha ett sånt i mitt hem också, men min sambo skulle nog inte bli så glad om jag begärde en sådan ombyggnation ;)

Svar: :-(
Fårfrun

2014-01-19 @ 19:38:32
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Veronica

Sluta vara snäll mot baggen och låt honom köpa sin choklad själv (och gömma den för dej!!)

Blev bra med gardinerna!

Svar: :-)
Fårfrun

2014-01-20 @ 08:32:16
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Jannica

Du ser ut att bo SÅÅÅÅ mysigt :) Jätte fint med de gardinerna. Tycker absolut du ska ha dom så man ser de fina fönstren :)

2014-01-20 @ 16:47:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0