Glamour

Okej verkligheten börjar hinna ikapp mig!!! Om en endaste liten vecka ska Tussen börja sin inskolning på förskolan. Ett första steg mot det faktum att jag faktiskt ska börja jobba.

Jag tillhör typen som liksom tar de tillfällen som ges att gå i lite utseendemässig dvala, föräldraledighet är en lång sådan dvala. Nu ska jag helt plötsligt fem dagar i veckan visa mig för folk. Jag ska ha rena kläder på mig, ha dragit en borste genom håret och ja inte skrämma allt för många. 
Mina krav är inte så höga men lite planering krävs nog. 

Kläder?!? Jag har bara mammabyxor vilket är skönt men samtidigt ser jag så gravid ut. Har två andra jeans ( de är så sunkiga och hänger en halvmeter i röven samtidigt som de är tighta vid benen) och de känns inte så kul. Samtidigt kan jag ju inte köpa nya byxor nu som jag kanske jan ha typ en månad . 

Tröjor, har inget roligt men några nya ok neutrala icke snorfläckiga i alla fall. 

Fejset!!! Alltså jag gjorde en stor investering till sminkväskan, ha ha nu kommer en del kriverar !! Typ Tessan ;-)
Ett puder, ett rouge h&m märket en cc kräm, och så har jag en mascara!!! Thats it!! Det är vad jag har att jobba med.
Det jag slängde (ska slänga) ett rouge jag haft i 3 år, ett solpuder man fick i en tidning för ca 2 år sedan. 

Drömmer om en lyxig väska full av krämer och grejer !!!!'

Slängde in en stek i ugnen i morse, mums.



Kommentarer
Postat av: Nilla

Fram i vårdagarna har jag planerat en Loppis i Östra Husby kvarn och då hoppas jag kunna sälja en del förstora kläder till billiga pengingar men kanske de är för tantiga men du är välkommen. Jag har ju en del baskläder.....
Hoppas det går bra på jobbet
Kram

Svar: :-)
Fårfrun

2014-02-22 @ 09:38:03
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Tessan

Jaaaag kreverar!! ;) det är tur att vi gr mot ljusare tider, ett par svarta leggings och en tunika räcker gott som outfit 👌

Svar: :-)
Fårfrun

2014-02-22 @ 12:59:25
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0