Hippo

Jag lever! Jag är så enormt gravid! Magen, alltså magen är så stor. Det är inget roligt längre, inget roligt alls. 

Tränar Tussen att sova själv i sin säng, det går skapligt men hon vaknar många gånger. Hela sommaren har vi tillfälligt bott på nedervåningen på grund av värmen och då har hon legat brevid mig varje natt. 

Tror nästan hon drabbats av nattskräck också, ska läsa på lite, eller så har hon bara en drömperiod. Hon vaknar en till två gånger och skriker hysteriskt och är liksom inte kontaktbar, lägger ner henne och pratar lugnande så går det över på en stund men det är lite läskigt. 

Lammet har fyllt upp öronen med någon form av vax, hon stänger av helt och det är som att prata med en vägg . Blir lite galen!!!! Vill du ha macka ?frågar 3 gånger sen ger jag upp. En stund senare så bryter hon ihop i tårar för att tussen får macka men inte hon, jättelätt är det. Hon har då börjar säga att " då får inte du leka mer med mig " det är straffet . Älskade virvelvind till unge. 

Jag vill virka en sån här.


Letar mönster om någon har. Vet vart jag kan beställa original men tänkte om ngn hade det. 
Ett problem är att jag inte kan virka ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0