16

Första dagen efter semestern! Ett underbart spöregn hela förmiddagen. 


Lammet liksom studsade fnittrande in på dagis, som hon längtat. Tussen gick in började leka lite med mig brevid, gick bättre än jag trott tills jag skulle säga hej då. Panikgråt och nästan bända loss, grät en skvätt jag med i bilen. Men när jag hämtade så hade hon slutat gråta snabbt, lekt, ätit och somnat i vilrummet :-) kändes toppen. 

Har nästan packat färdigt väskan till BB. Tvättat och storlekssorterat barnkläder till Ludde, bara typ tre maskiner kvar nu. 

Vägt in mig på BOL 127 kg alltså 1 kg kvar sen passerar jag maxvikt !! 16 dagar och jo jag vet att jag kommer spränga rekordet , tyvärr men orkar inte bry mig nu. 


Promenad igår <3

Kommentarer
Postat av: emma

Jisses.. va inte igår ja va inne här märker jag. Ska du ha barn igen? WOW! Grattis... kul :)
När kommer den?
Hoppas allt e bra?
Kram

Svar: 27/8 kommer lillebror :-)
Fårfrun

2014-08-15 @ 13:25:32
URL: http://www.emmasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0