Kryckor

Idag fick de följa med till jobbet de gamla trotjänarna, aj aj va ont jag har. Gråter inombords lite av smärta men kanske mest av frustration att bli så orörlig. Har ett brett bälte nu men ja det gör mest ont även om det ska hjälpa enligt experterna.



 

Idag var det också premiär för sjukgymnastiken. Alltså det är ju tredje gången nu så jag kan ”rutinerna” men likväl tar det et tag innan man hittar rätta känslan och inte bara flyter omkring. Det måste se så fantastiskt komiskt och vackert ut med alla dessa gravida kvinnor som flyter omkring med sina magar i varierande storlek. Det var skönt samtidigt om det gjorde lite ont. Jag gissar att jag snart måste be om en ny läkartid för eventuell deltidssjukskrivning. Jag vill även diskutera medicineringen som jag känner mig lite frågande och lite rädd inför nästan. Jag har försökt att läsa på och förhöra mig om att det inte ska vara någon fara med de tabletter jag får men samtidigt så kan jag känna att tar jag den starkare varianten så blir jag lite yr eller lite flummig är att ta i men jag känner att jag tagit den. Och om jag känner så, hur känner då Ludde?

 

 

Igår kom Baggen hem och det var såå skönt, jag slocknade i soffan som ett ljus, gissar att jag gått och spänt mig och nu äntligen kunde slappna av. Tur var väl det för i natt har ungarna vaknat om vart annat och katten har skrikit och jamat då hon vill ut, med andra ord trött och seg idag.

 



Så här såg töserna ut i morse innan vi åkte till dagis, gullskruttarna mina .

 


Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Vilka sötnosar!

Svar: :-)
Fårfrun

2014-04-10 @ 17:12:07
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0