Go natt

Kattis är numera kastrerad, Lammet grät och var väldigt konfunderad när vi lämnade henne hos vetrinär i morse. Hon var glad när vi väl hämtade henne men hade till en början svårt att förstå att man var tvungen att vara försiktig. Kattis var väldigt groggy men har vaknat till lite nu. Hon får inte äta förren i morgon och ska vara inomhus i 6-9 dagar!!!! Hur ska det gå? Hon vill vara nära hela tiden, har väl ont kraken. 

Tussen fick ok på BVC och skrek både vid vägning, mätning och vaccination. Hon är lite smågnällig och orolig nu när hon sover . Hon fick en alvedon och jag hoppas hon är pigg i morgon. 

Jag har lyckats lämna ifrån mig tre pappkassar med kläder idag med, känns skönt. Rensar gärnet!

Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Jag kastrerade min förra fredagen, hon har slutat jama(hon löpte) men hon är som en svans!! Vart jag än går följer hon efter, sätter jag mig i soffan kommer hon. Söt satt. Leker järnet med andra missen, nästan så jag fått dela lite på dom då jag tycker hon borde vara liiiiite lugn första dagarna ;)

Svar: Ja vår är också som en liten svans. Hoppas hon blir lite lugnare, de säger ju att de brukar bli det vid kastreringen.
Fårfrun

2014-04-10 @ 17:15:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0