Badmode



Bloggen har hamnat lite i vila då livet i övrigt tagit all min tid. Vikten på gränsen till skenar iväg, förstår inte vad jag håller på med riktigt. Tröstar och unnar mig om vart annat !!! Hallå fru Tackan du är halvvägs du kan inte börja unna dig redan, ta kontroll.
 
113,6 kg stod vågen på i morse så nu är det 0,2 kg kvar till min vikt då jag plussade 1 januari. Blir kanske inte helt riktigt då det var efter julens frosserier men det känns ändå bra att räkna så.
 
 
Fogarna gör förskräckligt ont nu, det är vetekudde, brett bälte och värktabletter för hela slanten. Sjukgymnasten ordinerade kryckor vid längre sträckor men jag har bara plockat fram dem ännu. Det tar så emot att börja med dem redan men snart har jag verkligen inget val längre. Jag skall också börja på sjukgymnastiken på torsdag, vattengymnastik, det är ju skönt när jag väl är där men lite segt att ta sig dit också. Har inte provat bikinin, eller tankini är det ju, ännu men hoppas den går på.
 
När det gäller badkläder så har jag letat runt på nätet men tycker det är så svårt. Jag kommer att se grotesk ut i vad jag än sätter på mig det har jag liksom förlikat mig med på ngt sätt typ i alla fall. Men de flesta tankini, vilket jag helst vill ha, är halterneck och det knäcker ju nacken på mig med de giganstiska brösten jag har som behöver lite stöd så att säga. Men tycker det är ”fint ” med baddräkt också samtidigt känns det lite klumpigt och osmidigt. Liksom man blir så blöt ha ha jag menar när man badat klart och ska dra på sig lite kläder för att gå hem då liksom blir allt så blött. En tankini kan man liksom dra av sig överdelen relativt smidigt och kanske till och med nederdelen med rätt klädval..läs stor stor svart plastsäck. Eller så är det smidigare med baddräkt så slipper man fundera på att toppen rullar upp och röven rullar ut. Magen blir ju inte brun men liksom det spelar ju inte så stor roll. Beslutsångest!!
 
Grejen är att vi bara bor ett par hundra m från badplatsen och jag vet att det kommer bli en del badande oavsett hur bekväm/obekväm jag känner mig i min kropp. Ungarna måste ju få njuta av sommar och bad även om deras mamma är en flodhäst. Ja deras pappa skulle kunna bada med dem men han är en sån badkruka och vi tjejer är mer som fiskar liksom J
 
Okej så tips på just badmode för svällande gravid Tacka mottages tacksamt.
 
 
Alltså nu har Buzzador förenklat sitt koncept tycker jag, har ni inte gått med så gör det nu. Man får fylla i som en journal om sig själv och sen matchar de varor som man får prova och uttala sig om. Man kan välja bara gratisvaror och om man vill även varor med kraftigt rabbaterade priser.
När man gått med får man erbjudanden som man tackar ja elle rnej till och sen komme rdet hem i brevlådan. Jag tycker det är jäteroligt och är fantastiskt nöjd med att det inte finns någon dold agenda. Jag har både hylla toch sågat produkter och blir ändå tillfrågad igen, me like!!
 

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Tackan
 
Klicka nu på länken så får jag tydligen lite poäng också om ni anmäler er efter att jag tipsat er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0