Ugglor

Känns fantastiskt bra med en sån bra start på viktminskningen. Vet att det brukar va så första veckan och att det inte kommer bli sånna resultat varje vecka men njuter lite ändå.

Har varit och köpt tyg idag , oj oj jag lovar jag skulle kunna handlat hur mycket som helst. Ugglor, älgar , rävar elefanter , djungelmotiv ja alltså de hade fått in så mycket nytt och fint . Bestämde mig till slut för färgglada ugglor på brun botten. Har bara hängt upp det på stången för att se hur det blir och jag tror det blir toppen, lite retro.

Hämtade även en soffa som blev perfekt!!

Lammet har visat sin vilja idag vill inte kissa på toan vill inte ha blöja... Ja det slutar ju bara på ett sätt mycket tvätt!


Fick ett sms också att det väntar ett paket från panduro på Ica :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0