Soa

Oh äntligen kunde vi se första avsnittet på nya säsongen, älskar den serien. Vi fick trycka på paus fyra gånger då napp skulle in, vatten skulle drickas och lite kli på rygg men tillslut hade vi tagit oss igenom programet.

Har eldat skräp idag härligt , första riktiga höstdagen och jag har längtat. Vi är alla snoriga och förkylda men det känns som om båda barnen är på bättringsvägen i alla fall . Vi får se om det blir dagis eller hemma i morgon. 

Minns inte om jag visade mitt stenpyssel?!? Jag hittade en bild på hur ngn målat stenar som barbapapa familjen . Plockade lite stenar häromdagen, först letade jag liksom barbaformen men sen kom jag på att de kan ju anta vilken form som helst :-) jag är inte klar ännu  men de är grundmålade i alla fall. 



Provade att göra lite ögon ininstagram men det blev mer monstrigt än barbapaigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0