Helgen

Känns tufft att klara helgen på ett bra sött kallorimässigt!! Vägde mig i morse, innan jag klev upp gjorde jag en deal med mig själv. Om jag hade gått upp/ stått still skulle jag unna mig i helgen= svulla och få ångest!!! Om jag gått ner skulle jag va duktig och sköta mig . Jag hade gått ner !

Det sjuka i det hela är att en rätt stor del av mig stod där och önskade att det var ett litet litet plus .... För att straffa vem liksom. Det är ju bara jag som mår dåligt om jag inte sköter kcal. 

Ska laga ngt riktigt gott i kväll och i morgon är det 2 årskalas ! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Då jag själv nu har börjat räkna kalorier så kan jag bara hålla med om att det är förbaske mig svårt att hålla sig inom gränsen då det är helg. Jag brukar försöka träna ihop lite bonus innan. Annars har jag en kanonbild framför mig som jag tar till hjälp. Det viktiga är inte vad som händer enstaka dagar. Det viktiga är det långa loppet :-) Ska se om jag hittar den

2013-09-28 @ 08:04:14
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com
Postat av: Linda

Bilden är nu hittad och skickad på FB. Ha en bra dag :-)

2013-09-28 @ 09:00:46
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0