Det tar sig

Fascinerande va många grupper det finns på Facebook !!! Helt sjukt beroendeframkallande , retrovagnar, retrotyger och så nu sist men inte minst en grupp för de som gillar Lundby dockskåp! Blev seriöst lite irriterad förut när lammet lekte i sitt skåp, jag hade ju möblerat så fint... Jag vet lite sjukt ha ha .

Vikten ska vägas i morgon jag skulle bli grymt besviken om det inte är ett minus. Kanske inte lika stort som det kunde vara då det blev pizza igår och lite snacks på kvällen men i övrigt har jag skött mig skapligt.

Fixar i ungarnas lekrum, det är roligt. Har beställt träbokstäver till deras namn som jag ska måla och sätta upp på väggen.
Det ljusrosa hörnskåpet blev vitt på utsidan och den hysteriskt rosa byrån grå, gjorde även en grå rand på väggen. Det blev så mycket bättre. Har beställt en schablon med ugglor så tanken är att byrån ska piffas upp med lite ugglor vart efter.


Just det ska buzza cilit Bang , skjuter lite på städningen så att jag kan testa ordentligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0