Regn

Att skriva ngt snällt till sig själv en gång i veckan borde ju inte va så svårt.?!??

Du har varit duktig som kommit ut och gått så mycket sista veckan. ( det var väl snällt).

Efter att ha lämnat Lammet på dagis stoppade jag ner tussen i vagnen och började gå, det regnade och var grått men passade min sinnesstämning . Tussen somnade direkt och sov nästan hela promenaden. Det var bra för jag behövde " va i fred" inte gulla med barnet mitt.

Det blev en rejäl sväng, 10 mil till jul känns lätt. 

Dagens mat. 
Shake och kaffe till frukost, två knäcke med makrill i tomatsås och lite majonäs på. Middag biffar och grönsaker och kesella röra , åt två biffar till som inte syns i bild. Och som avslutning lite frusen mango. Bra matdag!

Håller på att planera/ förbereda att göra gravdekorationer . Har plockat lite granris och håller på med ett kastanj hjärta.


Seriöst den här kan ju inte va svensk?


Höll på att glömma det viktigaste av allt, provade löpbandet idag :-) bara en kortis barfota men nu har jag i alla fall startat det och plockat bort tvätten !

Kommentarer
Postat av: Fettvolangerna

Det var både snällt och sant - du är hemskt duktig som kommer ut och går så mycket :) man blir nog bättre på det där med att komma på bra saker med en själv ju mer man övar på det. Om ett par veckor kommer du säkert LÄTT på massor med bra saker att skriva om dig själv!

2013-10-21 @ 20:54:08
URL: http://fettvolangerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0