Mirgonvikt

-0,9 kg får jag va nöjd med

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Mycket nöjd!
Hur går det med mat å träning?
Äter du inga kolhydrater nu lr?
(inte fattat).
PÖSS

Svar: Nu fatta jag att man kunde svara på kommentar genom att trycka på pilen ha ha ja jag är inte så snabb med tekniken ibland:-)
Jag byter ut frukost och lunch mot naturdietshake i veckorna och äter middag varje dag, då får jag äta vad jag vill. Bara att jag vet att jag får det gör att det blir lättare tycker jag, jag har försökt att äta mycket grönsaker och väldigt lite pasta ris potatis . Sen tar jag en bar/ shake till mellis . Ibland blir det gröt till frukost eller macka men min tanke är shake . Jag är inte stenhård mot mig själv men fokuserad på något sätt. Jag ska väga 99 kg Max på julafton, blir tufft men det går .

Jag vet ju att ni ska flytta men till vad? Hus? Så kul, älskar tapeten du valde till köket.

Alltså jag har mycket hårstrån men tunna och huvet ja det har liksom inte samma övervikt som övriga kroppen :-)
Fårfrun

2013-10-12 @ 23:19:54
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0