Ekorre

Det här jävla ekorrhjulet jag liksom spyr på skiten just nu!
Tvätta tvåhundra maskiner tvätt, aldrig hinna få in det i garderoberna, diskmaskinen som alltid är full antingen av rent eller skitigt vet inte vad som är värst. 
Tussen som vaknar 5 och vill gå upp och innan dess har varit vaken ca 5-10 gånger på natten för att nappen trillat ut eller ngt annat. Och sen lammet som inte svarar på tilltal, som skriker typ så fort hon känner på sig att jag försöker söva tussen. Som har en vilja så stark att jag blir häpen, trött och ja förbannad. Jag älskar henne ovillkorligt men när jag är trött provocerar hon. Mig så jag blir tokig... Ja jag vet hon är ett barn och hon är i trotsåldern men ibland vill jag bara fly. 
Och när jag är trött arg tjurig då vill jag bara ha socker, som om det var ngn jävla lösning, ahhhhhhhh.

Och så har jag ta mig fan varit jävligt röksugen varje dag i typ tre veckor!!! Varför då liksom??? Jag vill röka, jag vill sitta i pannrummer och suga i mig cigg efter cigg. Men jag vet att tar jag en enda då är jag fast. Och jag vill ju inte röka egentligen, så det vore ju dumt. Men jag kan säga så mycket som om baggen hade haft cigg hemma då hade jag suttit i pannrummet nu, 

Tänkte försöka höststäda trädgården idag men vet inte om jag orkar . 



Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch, fasen vad jobbigt det är när vardagen känns sådär! Ibland längtar jag bara tills att barnen ska flytta hemifrån...! Ciggen.. Jag slutade ju i början av december förra året, men när jag var på vinkväll för några veckor sedan så rökte jag några när jag ändå hade pumpat ut mjölk och inte skulle amma på många timmar. Första var rätt äcklig, fick en Flashback till när man smygrökte i kullbackskogen när man var liten. Men jag rökte några fler och snart var det gott igen :O men ingen sedan dess, kommer bara ta nån ibland tillsammans med ett glas vin :)

Tror inte det fanns Duplo, inte vad jag såg.
Kram!

Svar: Oh alltså jag önskar jag vågade ta en cigg men då är det kört! Du vet efter lammet skulle jag bara ta en cigg på fredagen ... Från lördagen och en månad framåt rökte jag ett paket om dagen!!! Sjukt.
Fårfrun

2013-10-12 @ 21:08:43
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

*kram* Om vi hade vart grannar, kunde jag ha varit barnvakt...! Tat lugnt, du är toppen och en inspiration, även om du inte känner dig så nu!

Svar: :-) tack
Fårfrun

2013-10-13 @ 20:02:43
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0