Pepparkaka

Jag överlevde även denna dag. Gick över förväntan. 

Bytt däck på kombin, vi tog typ två var. Sen knallade jag iväg med dubbelvagnen, den är riktigt tung alltså . Däcken höll luften :-) och knät kändes nästan ingenting. Det var kallt och skönt ute och båda slocknade snabbt, jag njöt i fulla drag. 




Har sedan varit och hämtat lite grejer jag köpt på Facebook loppis. Bytt alla lakan hängt upp julgardiner i köket och i lekrummet :-)

Alltså jag har uppdaterat min mobil eller inte jag men baggen har gjort det åt mig . Det blir nog bra vartefter men just nu är det mycket frustration!!! 

Maten idag inte katastrof men rätt nära, mens trött och grining ja då bakar sig nästan kakorna av sig själv :-(

Vågen i morgon ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0