Knäskada & hög musik


 Mediamarket och inköp av ny dammsugare gick bra. Men köpte en billig då ekonomin inte är på topp just nu, provsög lite och nja alltså det är ju inte min gula volta!! Den låter väldigt högt och känns lite plastig.



På mediamarket bad jag dem också sänka ljudet, seriöst musiken var så hög och basen dunkade liksom i kroppen så kan de ju inte ha det. Han sänkte när jag sa till men inte tillräckligt. Sa så högt jag kunde efter ett tag att " kom nu lammet nu kan vi inte va kvar och handla musiken är för hög" ha ha ja tantvarning eller???

Utmanade mig själv lite och tog en sväng in på en stor leksaksaffär med båda barnen. Det gick ändå rätt bra. Helt sinnessjukt va dyra alla leksaker är. Var bra att ta en liten koll nu innan jul. Högt i kurs står prinsessklänningar, kökstillbehör, små petshops tror jag de heter, dockor och allt med Hello Kitty !!! Alltså det här med genus liksom. Får bli ett eget inlägg.

Mitt knä har pajat , har så ont så jag fick ta värktabletter ( brukar inte det så ofta). Har lindat det och hoppas det går över fort. Vet inte vad jag gjort, har ett litet litet sår på knät men kan omöjligt minnas att jag slagit i?? Men det är rejält svullet. 




Väger mig varje dag denna v i någon sorts peppningsförsök!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tänk på att vikten varierar beroende på hur mycket vätska och tarminnehåll man har. :-) vikten kan variera 1-2 kg per dag (det gör der för mig)

Svar: Jo så är det ju, jag kan också pendla mycket från dag till dag
Fårfrun

2013-11-13 @ 20:53:06
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Prinsessorna på Bellevue

Aj, aj och fy för att paja knät och kanon att någon vågar ryta till om ljudnivån! Ja, galet dyrt! Tur man kan handla begagnat..

Kraam
Petronella

Svar: Begagnade prylar är toppen :-)
Fårfrun

2013-11-13 @ 21:55:15
URL: http://prinsessornapabellevue.blogspot.se
Postat av: Veronica

Om knät inte blir bättre så ringer du VC! Punkt slut!
Överreagerade lite ang min tjänst o det där. Gik hem igår för jag vara så nere, men har messat med chefen och allt är bra igen!
Puss

Svar: Ja ja bättre ny
Fårfrun

2013-11-14 @ 07:32:19
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0