Flyt

Jag önskar mig lite flyt i helgen . 

Har varit tuffa dagar både matmässigt, känslomässigt och motionsmässigt. Tjuvvägde mig i morse och det såg väl inte så kul ut men men jag kämpar på tror jag. pendlar mellan att släppa lös matochgodismonstret och att låta bli!

Kom ut på en promenad igår i alla fall, gick en timme och ungarna somnade så jag fick lite egentid. 

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på?? Köpa mjölk, köpa gravljus och sallad. 

Kanske skulle man köpa en pumpa?

Kolla vilken häftig bild. Förresten är det ngn som vet hur man länkar från mobilen? Kan man det? 




Kommentarer
Postat av: Köttbullen

Håll i! Släpp inte godismonstret löst! Du kommer bara ångra det efteråt. Det är naturligt att du får en mindre viktnedgång denna vecka eftersom du tappade så otroligt mycket förra veckan. Så fokusera inte på vågen utan tänk på hur bra du mådde förra veckan och hur stolt du var. Och kämpa på en vecka till! Heja dig!

Svar: Vi nosade lite på varandra monster och jag ;-)
Fårfrun

2013-11-01 @ 12:11:07
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Postat av: Tessan

Skulle också vilja veta om det går att länka från mobilen. Kämpa på nu, släpp lös träningsmonstret ist ;)

Svar: Kan ju inte va omöjligt att länks
Fårfrun

2013-11-01 @ 14:58:45
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0